Domek misia Toddly

Dane kontaktowe:

Toddly

PPHU BERRY
ul. Bezdomna 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP / VAT no.: PL 773 106 39 70
tel: +48 791 164 291
e-mail: hello@toddly.pl

FAQ

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jakie są godziny pracy sklepu?

Zamówienie możesz złożyć każdego dnia o dowolnej porze. Jeżeli potrzebujesz się z nami skontaktować telefonicznie, pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz również skontaktować się z nami mailowo, pisząc na ares: hello@toddly.pl lub poprzez formularz kontaktowy. Odpiszemy możliwie jak najszybciej.

Jakie są dostępne metody płatności za zakupy w sklepie Toddly?

Za zakupy w naszym sklepie możesz na kilka sposobów:

  1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
  3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem operatora płatności online
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Zwykle zamówienia kompletujemy tego samego lub następnego dnia po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie. Wtedy też zamawiamy kuriera, który pojawia się po paczkę już w następnym dniu roboczym i dostatecza ją do Ciebie w czasie 1-2 dni roboczych. Zgodnie z naszym regulaminem czas od momentu opłaty zamowienia do momentu, aż paczka znajdzie się w Twoich rękach nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych ale zwykle ten czas jest dużo krótszy. 

Czy zakupy w sklepie Toddly są bezpieczne? Jak chronione są moje dane?

Twoje bezpieczeństwo i zaufanie są dla nas najważniejsze.

Połączenie z naszym sklepem odbywa się za pomocą szyfrowanego zabezpieczenia (HTTP). Oznacza to między innymi, że wszystkie dane, które nam udostępniasz są nie do przechwycenia przez osoby trzecie.

Dodatkowo korzystamy w zaawansowanych mechanizów, takich jak Google ReCapcha.

Szybkie płatności internetowe w naszym sklepie są obsługiwane przez zaufanego, bezpiecznego i znanego operatora płatności online, który obsługuje również największe, znane platformy sprzedażowe.

Przed każdym złożeniem zamówienia powinnaś/powinieneś zapoznać się oraz zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności, które obowiązują w sklepie internetowym Toddly. Są w nich zawarte szczegółowe informacje o tym w jakim celu i zakresie wykorzystujemy Twoje dane osobowe. 

Jak mogę zareklamować produkt?

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Szczegółowe informacje, jak złożyć reklamację oraz jej warunki znajdziesz w zakładce Reklamacje oraz w Regulaminie sklepu. 

Jak mogę zwrócić produkt?

Będąc Konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby poznać więcej szczegółów oraz skorzystać z formularza zwrotu proszę o odwiedzenie zakładki Zwroty, znajdującej się na dole strony w stopce.

Formularz kontaktowy